ANALIZY PRZESTRZENNE (GIS)
Jak pokazuje nasze życie, podejmowane działania decyzyjne w większości odnoszą się do przestrzeni geograficznej – uważa się, że odsetek wyborów jakich dokonujemy, w około 80% kontekst przestrzenny.
Prawidłowe rozpoznanie rozkładu danych w przestrzeni dla interesującego nas zjawiska, pozwala na minimalizację ryzyka związanego z podjęciem decyzji lub wyciągnięcia wniosków w oparciu o tzw. przeczucie. W dobie powszechnej cyfryzacji, mamy do dyspozycji obszerne zasoby danych odnoszących się do przestrzeni geograficznej i oprogramowanie umożliwiające ich przetwarzanie.
Najważniejszym elementem tego systemu jest człowiek, posiadający wiedzę i doświadczenie pozwalające wydajnie analizować interesujące nas dane oraz odpowiednio zaprezentować ich wyniki. W tym miejscu z pomocą przychodzi nasz zespół, posiadający doświadczenie w gromadzeniu, magazynowaniu, analizowaniu oraz udostępnianiu informacji przestrzennej.
W ramach omawianego zagadnienia pracujemy z przedsiębiorstwami z branży środowiskowej, administracją samorządową, jednostkami naukowymi oraz sektorem handlowym.
Zobacz opinie naszych Klientów
Bazując na narzedziach GIS oraz metodach analitycznych wykonujemy m.in.:
- analizy masowych źródeł danych dla zagadnień historycznych
- analizy danych przyrodniczych na potrzeby inwentaryzacji i raportów przyrodniczych
- analizy dostępności czasowo-przestrzennej obiektów
- analizy cyfrowych modeli wysokościowych i analizy rzeźby terenu (geomorfometria)
- analizy danych przestrzennych na potrzeby badania rynków (geomarketing)